Livrare gratuita pentru comenzile peste 250 de lei!

Termeni si conditii

Prin folosirea acestui site intelegeti ca acceptati pe deplin atat conditiile legilor din Romania cat si regulilor enuntate mai jos, denumite generic Termeni si conditii. Din momentul intrarii pe acest site sunteti pe o proprietate privata virtuala in care sunteti obligati sa respectati regulile.
Site-ul este operat de catre Logic Industry SRL Piatra Neamt, J27/341/1999, CUI 12425838, cont BCR: RO96 RNCB 0196 0277 8043 0001.
Termenii si conditiile de utilizare se pot modifica fara notificare, obligatia de a le verifica si a lua la cunostinta ultima varianta este a clientilor. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile, inclusiv cu faptul ca utilizam cookie-uri, nu aveti dreptul sa utilizati acest site.
Toate informatiile din site sunt corecte, in masura in care informatiile pe care le-am folosit si noi de la producatori sunt corecte. Anumite erori pot sa apara si le vom corecta pe masura ce le sesizam sau ni le transmiteti.
Dreptul de proprietate intelectuala asupra intregului text, a fotografiilor, filmelor, a codului site-ului, a adresei acestuia, a aspectului general al site-ului si al produselor ne apartin noua sau producatorilor si nu pot fi folosite fara acordul nostru scris in care mentionam clar destinatia acordului, conditiile si perioada de validitate.
Intelegem ca anumite produse pot parea nepotrivite unei anumite parti a publicului (de exemplu celor care nu cred in pandemie sau in eficienta purtarii mastii sau a spalatului pe maini, samd.), dar orice incercare de defaimare a noastra, a produselor sau a producatorilor va fi rapoartata autoritatilor si vom proceda pe cale legala pentru recuperarea prejudiciilor (inclusiv de imagine). Recomandarea noastra este ca daca va incadrati in aceasta categorie, atunci nu faceti parte dintre clientii nostri sau din piata noastra tinta si prin urmare va invitam sa ne ignorati.
Cine este producatorul? Produsele Bonet si Manerul Igienic Clean Touch din acest site sunt produse in Europa de compania P.W. Margo pentru care noi suntem distribuitori B2B in Romania
Calitatea produselor: Conform producatorului, produsele sunt realizate din materiale de calitate, produse in fabrici cu experienta in industria auto, folosind oameni, materiale, facilitati de productie si procese similare. De aceea produsele pe care le promovam sunt net superioare altor produse asemanatoare.
Produsele au certificare CE, fiind produse in Uniunea Europeana. Anumite produse pot avea certificari si clasificari suplimentare, iar aceste informatii vor fi specificate in paginile fiecarui produs.
Politica de retur si livrare:
Produsele pot fi returnate conform legii doar daca sunt in ambalajul original, nedesfacut, neutilizat, nedeteriorat, si intr-o stare care sa permita vanzarea.
Costurile de livrare sunt suportate de client daca factura aferenta comenzii este mai mica de 250 de lei sau sunt suportate de noi daca factura este mai mare sau egala cu 250 de lei.
In cazul in care produsul are un defect din fabricatie ce nu permite folosirea lui in mod normal, asiguram inlocuirea lui fara niciun cost, caz in care ne revine si plata costului de retur si de transport pentru produsul trimis in schimb.
In cazul in care clientul doreste sa returneze un produs pentru alt motiv decat un defect de fabricatie, dar cu ambalajul intact, costul returului va fi suportat de catre client.
Nu acceptam returul produselor care au fost desigilate, desfacute, folosite, modificate, stricate, distruse, cu ambalajul desfacut sau lovit, cu exceptia ambalajelor nedesfacute si lovite la transport de catre curier cu dovada fotografiei facute de fata cu curierul la livrare.
Facem eforturi pentru ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in conditii cat mai bune. In cazul in care curierul se prezinta cu coletul prezentand lovituri ce ar putea cauza afectarea continutului clientul trebuie sa nu accepte livrarea si sa faca un set de fotografii spre a dovedi starea in care a ajuns curierul cu coletul si sa ne transmita aceste fotografii. Daca clientul accepta coletul inseamna ca starea ambalajului a fost corespunzatoare si ca nu ii putem imputa curierului eventualele defectiuni ale produselor datorate transportului si nici nu putem imputa valoarea coletului.
Procedura de retur implica transmiterea pe adresa office@bonet.ro a intentiei de retur cuprinzand numarul de comanda/factura, adresa de email pe care s-a facut comanda, numele companiei, numele persoanei de contact, numarul de telefon si eventual motivul solicitarii, dupa care va vom transmite urmatoarele etape si adresa de livrare pentru retur. Orice alta forma de retur decat cea stabilita in aceasta procedura nu este valida si toate costurile generate de aceasta cad in sarcina clientului.
Platile pentru produsele returnate sau pentru comenzile care nu au putut fi finalizate, dar care au fost platite de client se vor face, din motive de siguranta, tot in acelasi cont din care au fost realizate, intr-un termen de maximum 10 zile de la data finalizarii procedurii de returnare a platii.
Odata cu transmiterea datelor de comanda acceptati ca pe adresa de email/telefon furnizata sa primiti comunicari legate de statusul comenzii, plati, samd, inclusiv a unei comunicari comerciale ulterioare - din care veti avea optiunea sa va dezabonati.
Intelegeti si acceptati ca site-ul foloseste Cookies si tehnologii necesare functionarii site-ului, urmaririi campaniilor de promovare si a performantelor in motoarele de cautare, a utilizarii acestuia, a integrarii cu canalele de social media si a altor terti (Youtube, Facebook, LinkedIn, samd). Majoritatea acestor date sunt anonimizate si analizate statistic, cu exceptia celor legate de operarea efectiva a comenzilor pe care legal trebuie sa le arhivam cand generam comenzi si facturi. Site-ul (din cate cunoastem de la providerii de hosting si servicii) este gazduit pe un server in Uniunea Europeana, toate aceste date sunt stocate conform GDPR pe teritoriul Uniunii Europene.
Livrarea produselor si returnarea lor se va face de la adresele pe care le comunicam la realizarea comenzii (adresele depozitelor partenerilor nostri din tara), nu transmiteti retururi catre adresa firmei.
Produsele au garantie conform legii si, in cazul solicitarii garantiei, trebuie sa trimiteti un email pe adresa office@bonet.ro continand numarul de factura, numele companiei, numele persoanei de contact, numar de telefon de contact, descrierea defectiunii - si, daca este posibil, un set de fotografii cu defectiunea produsului. Veti primi apoi procedura de urmat pentru asigurarea garantiei prin reparatie sau inlocuire. Nu transmiteti produse pentru garantie fara a respecta procedura pentru ca atunci toate costurile si riscurile generate va apartin in exclusivitate. Costul de transport pentru produsele defecte si reparate sau inlocuite in garantie sunt suportate de noi, iar pentru cele pentru care se refuza garantia, costurile sunt suportate de client.

Daca, datorita unor cauze independente de noi ("lockdown", probleme cu livrarile intracomunitare sau locale, probleme la fabrica, samd.) nu putem realiza livrarea in maximum 10 zile de la primirea confirmarii de plata, atunci va returnam integral banii in urmatoarea zi bancara si vom cauta o varianta de a va da satisfactie intr-o colaborare viitoare.